Dacă aveți în bord aprins “martor motor”, mergeți de îndată la service.
Alegeți un service care are profesioniști, nu încercați să rezolvați “ieftin” problemele apărute.
La schimbul filtrului de combustibil trebuie să țineți cont că acesta să fie de calitate, iar aerisirea sistemului de injectie să se facă conform indicațiilor producătorului. (Exemplu: este foarte importantă aerisirea cu comandă de la tester)
Dacă mașina scoate fum alb, albastru sau negru, mergeți de îndată la service.
Nu înlocuiți injectoarele cu unele second hand decât după ce aveți certitudinea că acestea sunt verificate și corespund din punct de vedere tehnic.
Repararea (nu recondiționarea) injectorului este cea mai indicată soluție.
După înlocuirea injectoarelor, nu uitați să memorati codul acestora în ECU.
Nu circulați preponderent cu rezervorul la minim. Motorina se încălzește și își pierde proprietățile, afectând astfel sistemul de injectie.
Injectoarele defecte pot distruge: turbosuflanta, EGR-ul și DPF-ul (se pot infunda mult mai ușor), SCR-ul, chiulasa, garnitura de chiulasa, pistoanele (se pot topi), etc.
Nu neglijați problemele la injectoare! Este o decizie total neinspirată!